Kantina

Kantinen er åpen hver skoledag fra ca. kl. 07.30 – 14.00.

Kantina serverer gratis frokost til elever fra kl. 07.30- 08.15 tirsdag til fredag.
Frokosten består av havregrøt tirsdag til torsdag, inkl. glutenfri og laktosefri grøt. På fredager serveres det diverse frokostblandinger, f.eks. cornflakes, havregryn og diverse kornblandinger. Det serveres også kaffe, te, juice og melk. Alle elever er hjertelig velkommen.

Kantina tilbyr ca. 20 forskjellige smurte produkter hver dag, salater, smoothies, frukt, yoghurt, kaker, vafler, m.m. De har et stort utvalg av drikke.

Kantina har også 1-3 varmretter hver dag fra kl. 11.00.

De som har allergier oppfordres til å kontakte personalet i kantina for eventuell smøring. Gjerne i god tid før storefri, da det vil kunne ta litt tid. Det tar ca. 10-15 min. fra steking til smurt produkt.

Kantina oppfordrer alle til å rydde etter seg, og til å sortere søppelet.

Kantineleder:
Geir Jacobsen
Send e-post

Kantina har egen Facebookside.